Asistentka vedení společnosti | VímVíc.cz
premium

Asistentka vedení společnosti

Brno
Práce na plný úvazek
Mám zájem o nabídku Asistentka vedení společnosti

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Pro našeho klienta, biotechnologickou společnost, která se věnuje vývoji, výrobě a distribuci PCR produktů pro určení diagnostiky závažných infekčních a genetických chorob, hledáme vhodnou kandidátku na pozici Asistentky vedení společnosti.

Co bude Vaší náplní práce?

  • Zajištění chodu kanceláře vedení společnosti
  • Organizační a administrativní podpora vedení společnosti (např. správa kalendářů, organizace schůzek a návštěv, rezervace zasedacích místností apod.)
  • Příprava podkladů pro vedení společnosti, zpracování agendy pro jednání
  • Evidence a zpracování pošty
  • Evidence obchodních smluv
  • Objednávání kancelářského vybavení
  • Zajišťování a koordinace služebních cest (víza, letenky, ubytování, rezervace apod.)
  • Správa vozového parku (cca 7 aut)
  • Zajištění podkladů pro výběrová řízení (výpis z OR, živnostenské oprávnění apod.)
  • Vítání návštěv
  • Komunikace a spolupráce napříč všemi odděleními

Co od Vás požadujeme?

  • SŠ vzdělání s praxí na obdobné pozici min. 2 roky
  • Znalost anglického jazyka pro denní komunikaci
  • Výbornou znalost českého jazyka
  • Znalost MS Office - Word, Excel, PowerPoint
  • Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, diskrétnost
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • Energičnost, komunikativnost, organizační schopnosti a pečlivost

Co Vám nabízíme:

  • Práci v mezinárodní, moderní, biotechnologické společnosti
  • Příjemný, přátelský a vstřícný tým
  • Propracovaný systém zaškolení
  • Pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené, 3 dny „sick days“
  • Podporu dalšího vzdělávání zaměstnanců a pravidelná školení
  • E-stravenky a nápoje na pracovišti
  • Příspěvek na Multisport kartu
  • Příspěvek na očkování proti chřipce
  • Pojištění odpovědnosti zaměstnance hrazené zaměstnavatelem
  • Firemní akce a jiné
  • Místo výkonu práce: Brno – jih – Dolní Heršpice
  • Nástup možný ihned

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Brno - Dolní Heršpice, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
E-mail:
predvyber@predvyber.cz
Mám zájem o nabídku Asistentka vedení společnosti

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.