Asistent-ka / Specialista péče o klienty | VímVíc.cz
premium

Asistent-ka / Specialista péče o klienty

Praha
Plný úvazek
Mám zájem o nabídku Asistent-ka / Specialista péče o klienty

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Makléřská společnost RESPECT, a.s. patří mezi přední společnosti v oblasti zprostředkování služeb v oblasti pojištění firem a podnikatelů již od roku 1993.

Jsme československá tradiční společnost, která zaměstnává dnes již více než 300 zaměstnanců v ČR a SR. Jsme pyšní na naše zaměstnance, pro které není cizí umění převzít odpovědnost za svou práci, týmový duch a neustálý zájem na sobě pracovat a vzdělávat se. Dlouhodobě se nám daří udržovat na pracovišti přátelské vztahy, k čemuž bezpochyby přispívá i průměrná doba spolupráce s našimi zaměstnanci v řádu 7+ let. Pokud hledáte stabilního a férového zaměstnavatele a na oplátku nabízíte to samé, dveře u nás jsou Vám otevřené a budeme rádi, když nám dáte o sobě vědět :)

Hledáme nové kolegyně/kolegy, nadšence do administrativy a péče o klienty, kteří mají již nějakou praxi za sebou, ale i absolventy středních a vysokých škol s ekonomicko-obchodním zaměřením, kteří by si chtěli nastartovat kariéru v úspěšné české firmě.

Naše divize pojištění motorových vozidel zajišťuje pojištění motorových vozidel vozových parků našich stávajících klientů. O naše klienty pečujeme ze všech našich sil a perfektní servis je u nás samozřejmostí. :-)

Co Vám můžeme nabídnout?

  • prostředí stabilní a prosperující firmy
  • možnost odborného a kariérního rozvoje
  • zajímavé zaměstnanecké benefity (příspěvky na sportování a relaxaci, jazykové kurzy, stravné nebo sick days a další)
  • systém motivačního bonusového ohodnocení
  • možnost flexibilní pracovní doby
  • příjemné a moderní pracovní prostředí
  • firemní akce a večírky, sportovní i dětské akce pro dobrou věc
  • smlouvu na dobu určitou na jeden rok, v případě spokojené oboustranné spolupráce, smlouvu rádi prodloužíme
  • nástup možný ihned nebo dle dohody

Na tomto oddělení budete mít na starosti:

  • péči o přidělené portfolio stávajících individuálních klientů, spočívající ve správě a aktualizaci pojistných smluv
  • práci v interním kalkulátoru a systémech jednotlivých pojišťoven, zpracovávání kalkulací do jednotného výstupu pro klienta s doporučením nejvhodnější varianty
  • denní komunikaci s klienty a pojišťovnami jak v písemné, tak telefonické podobě, výjimečně osobní kontakt
  • přípravu veškeré dokumentace související s pojištěním klienta od počátku kalkulace až po případnou výpověď
  • práci v excelovských tabulkách a interním systému naší společnosti
  • komunikaci s ostatními odděleními naší společnosti

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít, aby spolupráce dobře fungovala:

  • SŠ/VŠ – nejlépe ekonomického, obchodního směru
  • kladný vztah k administrativě – není třeba žádných technických znalostí z oblasti motorových vozidel, tato pozice je skutečně administrativního rázu
  • dobrou organizovanost - někdy jsou dny hodně hektické, proto je třeba umět najít priority
  • pečlivost - nějaká chyba vám jen tak neunikne
  • týmový hráč, pozitivní člověk
  • morální a občanskou bezúhonnost
  • dobrou znalost práce s PC (MS Office)
  • zájem o dlouhodobou spolupráci
  • pokud máte znalosti z pojišťovnictví a ještě navíc v oblasti motorových vozidel – jste náš člověk :-)

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.