Asistent/ka pro oddělení povinné administrace dotačních programů - Kolín | VímVíc.cz
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 85 461 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Asistent/ka pro oddělení povinné administrace dotačních programů - Kolín

Kolín
Plný úvazek, min. 40 hod. týdně
od 18 000 Kč
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Nabídka práce Asistent/ka pro oddělení povinné administrace dotačních programů pro organizaci SIGMIN, a.s. (IČ 63080397). Od uchazeče očekáváme mininální stupeň vzdělání - úSV a další dovednosti jako práce s PC - základní dovednosti PC - MS Office, MS Outlook, řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B, příjemné vystupování, ochota učit se nové věci, organ. a komunik. schopnosti. Nabízené volné místo je vhodné pro absolventy středních škol. Nabízíme stálou práci, zajímavou finanční odměnu od 18 000 Kč a práci na plný úvazek / min. 40 hod. týdně (pružná pracovní doba). Adresa pracoviště je Táboritská 511, Kolín IV, 280 02 Kolín 2. Zájemci o toto volné pracovní místo se mohou obrátit na kontaktní osobu - Ing. Monika Řepová, a to na telefonním čísle ********* nebo na e-mail *********.

SIGMIN, a.s. detaily

Další informace o společnosti SIGMIN, a.s. vedené pod IČ 63080397 si můžete snadno dohledat v registru ekonomických subjektů ARES.

Informace o volném místě

Pozice:
Asistent/ka pro oddělení povinné administrace dotačních programů
Minimální stupeň vzdělání:
ÚSV
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek, min. 40 hod. týdně
Doba zaměstnání:
od 1. 6. 2019 do 31. 5. 2020
Směnnost:
Pružná pracovní doba
Mzda:
od 18 000 Kč

Nabízené výhody

  • Jiné výhody - růst mzdy po skončení zkušební doby
  • Dovolená navíc

Požadované dovednosti

  • práce s PC - základní dovednosti PC - MS Office, MS Outlook
  • řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
  • příjemné vystupování, ochota učit se nové věci, organ. a komunik. schopnosti

Informace o pracovní nabídce

Počet volných míst: 1
Poslední změna nabídky: 23. 5. 2019
Poslední uvedení nabídky: 23. 5. 2019

Poznámka

První kontakt:
e-mail: *********.

Náplň práce:
Příprava podkladů k výběrovým řízením a následné administraci dle podmínek dotačních programů, komunikace s klienty a řešení související problematiky, sledování termínů, komunikace s příslušnými úřady.

Požadavky:
Ukončené středoškolské vzdělání, ochota učit se nové věci, příjemné vystupování.
Základní znalosti práce na počítači MS Office, MS Outlook.
Organizační a komunikační schopnosti (telefonická a e-mailová komunikace).
Řidičský průkaz sk. B.

Pracovní doba:
8 - 14 hod pevná pracovní doba + 2 hod časová flexibilita.

Zaměstnanecké výhody:
25 dní dovolené, růst mzdy po skončení zkušební doby.

Benefity, na které se můžete těšit

Úřad práce

Nabídka práce z Úřadu práce ČR - kontaktní pracoviště Kolín.
Evidujeme 485 nabídek volných míst pro Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Kolín.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.