premium

Asistent/ka oddělení - Praha

Praha
Plný úvazek
TOP
Mám zájem o tuto nabídku!

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Makléřská společnost RESPECT, a.s. patří mezi přední společnosti v oblasti zprostředkování služeb v oblasti pojištění firem a podnikatelů již od roku 1993. Jsme československá tradiční společnost, která zaměstnává dnes již více než 300 zaměstnanců v ČR a SR.

Jsme pyšní na naše zaměstnance, pro které není cizí umění převzít odpovědnost za svou práci, týmový duch a neustálý zájem na sobě pracovat a vzdělávat se. Dlouhodobě se nám daří udržovat na pracovišti přátelské vztahy, k čemuž bezpochyby přispívá i průměrná doba spolupráce s našimi zaměstnanci v řádu 7+ let. Pokud hledáte stabilního a férového zaměstnavatele a na oplátku nabízíte to samé, dveře u nás jsou Vám otevřené a budeme rádi, když nám dáte o sobě vědět :)

Rádi bychom posílili tým o šikovnou kolegyni / kolegu, která/ý má rád/a administrativní práci v různých aspektech: od písemné komunikace, zadávání dat do systému, hlídání termínů, práci s excelem, kontrolu vyúčtování až po komunikaci telefonní a celkovou administrativní podporu týmu - vše od stolu, z kanceláře. Hledáme pohodového a týmového člověka, který táhne za jeden provaz, nebojí si vyhrnout rukávy a opřít se do práce.

Co Vám nabídneme na oplátku:

  • prostředí stabilní a prosperující firmy
  • zajímavé firemní benefity (příspěvky na sportování a relaxaci, jazykové kruzy, stravné nebo sick days a další)
  • příjemné a moderní pracovní prostředí, firemní akce a večírky, sportovní i dětské akce pro dobrou věc
  • systém motivačního bonusového ohodnocení
  • možnost flexibilní pracovní doby
  • smlouvu na dobu určitou 1 roku, v případě oboustranné spokojenosti smlouvu rádi prodloužíme

S jakými činnostmi se na oddělení potkáte:

Oddělení PMV se stará o pojistné programy firem a podnikatelů jejich vozových parků a jiných motorových vozidel, Vaší roli bude administrativně podpořit tým:

  • pomáhat kolegům v oddělení s různými administrativními procesy a úkony (evidence, příprava průvodních listů, výpovědí, přehledů vozidel, správa a tisk zelených karet)
  • hlídat termíny pro včasné zpracování obnovy smluv
  • dále komunikovat písemně či telefonicky s pojišťovnami a klienty
  • připravovat podklady pro výběrová řízení na pojistitele
  • budete také rozúčtovávat pojistné, připravovat podklady k fakturaci a zadávat data do informačního systému
  • a další úkoly dle potřeby a postupného zaškolení

Jaké znalosti a dovednosti se Vám budou u této práce hodit:

  • máte smysl pro organizaci práce a jste pečlivá/ý
  • umíte věci dotahovat do konce, je na vás spolehnutí a umíte pracovat i pod časovým tlakem
  • rád/a se učíte novým věcem
  • jste důsledná/ý a za svoji práci umíte přijmout osobní odpovědnost
  • jste spolehlivá/ý a týmová/ý
  • práci s MS Office máte v malíčku, především si rozumíte s excelem
  • máte zájem o dlouhodobou spolupráci
  • SŠ s maturitou ideálně ekonomického směru

Nástup: možný ihned

V případě Vašeho zájmu zašlete Váš životopis s průvodním dopisem prostřednictvím odpovědního formuláře.

Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na spolupráci s Vámi :)

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.