Asistent/ka obchodu a maarketingu/účetní - Hodonín | VímVíc.cz

Asistent/ka obchodu a maarketingu/účetní - Hodonín

Hodonín
Plný úvazek, min. 40 hod. týdně
od 25 000 Kč
Mám zájem o nabídku Asistent/ka obchodu a maarketingu/účetní - Hodonín

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Nabídka práce asistent/ka obchodu a maarketingu/účetní pro organizaci Parket koncept s.r.o. (IČ 26296306). Od uchazeče očekáváme mininální stupeň vzdělání - úSO s maturitou (bez vyučení) a další dovednosti jako práce s PC, řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B. Nabízíme stálou práci, zajímavou finanční odměnu od 25 000 Kč a práci na plný úvazek / min. 40 hod. týdně (jednosměnný provoz). Adresa pracoviště je Brněnská 3163/38, Hodonín, 695 01 Hodonín 1. Zájemci o toto volné pracovní místo se mohou obrátit na kontaktní osobu - Vilém Haltmar, a to na e-mail *********.

Parket koncept s.r.o. detaily

Další informace o společnosti Parket koncept s.r.o. vedené pod IČ 26296306 si můžete snadno dohledat v registru ekonomických subjektů ARES.

Informace o volném místě

Pozice:
asistent/ka obchodu a maarketingu/účetní
Minimální stupeň vzdělání:
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek, min. 40 hod. týdně
Nástup do zaměstnání:
1. 7. 2019
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Mzda:
od 25 000 Kč

Požadované dovednosti

  • práce s PC
  • řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Informace o pracovní nabídce

Počet volných míst: 1
Poslední změna nabídky: 18. 6. 2019
Poslední uvedení nabídky: 19. 6. 2019

Poznámka

Pracoviště: Brněnská 3163/38, 695 01 Hodonín. Baví Vás administrativa a chcete se stát oporou obchodní společnosti?
Do našeho týmu hledáme schopného a výkonného člověka, který bude odpovědný za podporu obchodního a marketingového týmu a související účetnictví:
ASISTENT/KA OBCHODU A MARKETINGU / ÚČETNÍ
- Láká vás zajímavá a samostatná práce a komunikujete rádi s lidmi?
- Dokážete se soustředit na více věcí najednou a dotahovat věci do konce?
- Máte smysl pro detail a vnášíte do práce řád a systém?
- Je pro Vás důležité vidět za sebou dobré výsledky a spokojené klienty?
- Máte chuť na sobě pracovat a dále se vzdělávat?
Potom čtěte dále…
Výsledkem Vaší práce budou:
- Včas a řádně zaúčtované účetní doklady ve svěřeném úseku účetnictví
- Špičkově prezentovaná firma (web, reklamní výstupy, direkt maily) s dobrým jménem v očích zákazníků a veřejnosti
- Ušetřený čas kolegů obchodního a marketingového týmu
Co bude Vaším denním chlebem:
- Účtování přijatých dokladů, kontrola skladových dokladů + pomoc při účetních uzávěrkách
- Vytváření ceníků a podkladů pro marketingové reklamní výstupy
- Správa webu a databáze zákazníků
- Průzkumy a zajišťování podkladů pro obchodně technické poradce

K tomu, abyste uspěl/a potřebujete:
- Znalost základů podvojného účetnictví
- Chuť komunikovat a schopnost orientovat se ve velkém množství dat a informací
- ŘP sk. B
Vaší výhodou může být praktická zkušenost z oblasti administrativy, není to však rozhodující - důležité jsou Vaše schopnosti. Uvítáme také znalost AJ.
Co u nás můžete očekávat:
- Úvodní zaškolení a podporu ze strany spolupracovníků
- HPP s fixní + pohyblivou složkou mzdy dle výsledků
- Možnost home office a pružná pracovní doba
- Při dobrých výsledcích možný posun na samostatnější práci v obchodě a marketingu.
Stravenky, školení.
Oslovila Vás tato nabídka? Pokud ano, zašlete svůj životopis s motivačním dopisem na email: *********

Úřad práce

Nabídka práce z Úřadu práce ČR - kontaktní pracoviště Hodonín.
Evidujeme 580 nabídek volných míst pro Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Hodonín.

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.