Asistent/ka - administrativní pozice - práce, kariéra, volná místa | VímVíc.cz
premium

Asistent/ka obchodního oddělení Praha

Praha
Plný úvazek
Mám zájem o tuto nabídku!

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Makléřská společnost RESPECT, a.s. patří mezi přední společnosti v oblasti zprostředkování služeb v oblasti pojištění firem a podnikatelů již od roku 1993. Jsme československá tradiční společnost, která zaměstnává dnes již více než 300 zaměstnanců v ČR a SR.

Jsme pyšní na naše zaměstnance, pro které není cizí umění převzít odpovědnost za svou práci, týmový duch a neustálý zájem na sobě pracovat a vzdělávat se. Dlouhodobě se nám daří udržovat na pracovišti přátelské vztahy, k čemuž bezpochyby přispívá i průměrná doba spolupráce s našimi zaměstnanci v řádu 7+ let. Pokud hledáte stabilního a férového zaměstnavatele a na oplátku nabízíte to samé, dveře u nás jsou Vám otevřené a budeme rádi, když nám dáte o sobě vědět :)

Hledáme mladého, pracovitého a pozitivně smýšlejícího člověka, který hledá různorodou práci, umí si poradit v každé situaci a dotáhnout zadané úkoly do konce. Člověka, pro kterého neexistuje podřadná práce a dělá jednoduše to, co je potřeba, má zájem o proniknutí do oblasti pojištění, podnikových financí, dlouhodobou spolupráci a chce se nadále rozvíjet.

Co nabízíme:

  • Zázemí silné pojišťovací společnosti s více než 25ti letou historií na trhu
  • Možnost naučit se hodně nového a mít vhled do různých oblastí v podniku
  • Příjemný pracovní kolektiv
  • Možnost dalšího vzdělávání a karierního růstu

Nápň práce:

  • Příprava podkladů na jednání s klienty z veřejně dostupných zdrojů (obchodní rejstřík, internet apod.)
  • Příprava a formální úprava prezentačních materiálů
  • Spolupráce na přípravě a zpracování požadované dokumentace do výběrových řízení
  • Příprava záznamů z jednání
  • Administrativní podpora kolegů související s chodem oddělení – evidence a odesílání pošty, faktury, průvodní dopisy apod.
  • Průběžná aktualizace obchodní informační databáze (CRM)
  • Vyhodnocení výsledků výběrových řízení
  • Tvorba analýz a různých rozborů

Co byste měl/a splňovat:

  • Absolvent SŠ/VŠ ideálně ekonomického směru
  • Alespoň krátká praxe při studiu v oblasti pojišťovnictví nebo financí výhodou
  • Zkušenost s administrativou
  • Dobrý písemný i ústní projev
  • Výborná znalost Excel, Word, Powerpoint, Outlook
  • Analytické myšlení
  • Časová flexibilita, spolehlivost a pečlivost

Nástup: ihned nebo dle dohody.

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.