Asistent/ka obchodního týmu/brokingu - kariéra, práce, volná místa | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 837 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Asistent/ka obchodního týmu/brokingu - Praha

Praha
Plný úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Makléřská společnost RESPECT, a.s. patří mezi přední společnosti v oblasti zprostředkování služeb v oblasti pojištění firem a podnikatelů již od roku 1993. Jsme československá tradiční společnost, která zaměstnává dnes již více než 300 zaměstnanců v ČR a SR. Jsme pyšní na naše zaměstnance, pro které není cizí umění převzít odpovědnost za svou práci, týmový duch a neustálý zájem na sobě pracovat a vzdělávat se. Dlouhodobě se nám daří udržovat na pracovišti přátelské vztahy, k čemuž bezpochyby přispívá i průměrná doba spolupráce s našimi zaměstnanci v řádu 7+ let. Pokud hledáte stabilního a férového zaměstnavatele a na oplátku nabízíte to samé, dveře u nás jsou Vám otevřené a budeme rádi, když nám dáte o sobě vědět :)

Hledáme milou kolegyni nebo kolegu, který by se rád stal administrativní silou obchodního týmu. Pro tuto pozici je nutné být pečlivý, mít organizačního ducha a umět si ve věcech udělat systém, neboť budete vstupovat do komunikace se všemi členy týmu, kteří Vám budou předávat úkoly, se kterými potřebují pomoci.

Nicméně, hledáme takového člověka, který by se výhledově rád stal samostatným brokerem a má tedy ambice na kariérní růst a je připravený se vzdělávat a zlepšovat.

Co Vám nabídneme?

  • Různorodou činnost a navíc s námi nuda nebude
  • Skvělý kolektiv a moderní pracovní prostředí
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Stabilní práci
  • Příležitost profesně růst
  • Možnost zkráceného úvazku
  • Zaměstnanecké benefity

Co u nás budete denně řešit?

  • Administrativně technická podpora oddělení – to jste vy, náš parťák
  • Příprava prezentačních materiálů – ať to stojí za to
  • Kompletování dokumentace pro výběrová řízení – na nic nezapomenout
  • Spolupráce na uzavírání a správě pojistných smluv - povedeme vás krok za krokem
  • Správa a aktualizace dat v interním systému – pořádek je základ
  • Komunikace s pojišťovnou a klienty – aby řeč nestála

Co od Vás požadujeme?

  • SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického, technického nebo zemědělského směru
  • Zkušenosti s administrativou – nepořádek v „papírech“ vás zvedá ze židle
  • Práce s PC vás neděsí a excelu se nebojíte (MS Office)
  • Praxe v pojišťovnictví vítána
  • Týmového ducha, dobrou náladu a proaktivní přístup
  • Snahu věci vyřešit a dotáhnout do konce
  • Pracovitost, spolehlivost a pečlivost
  • Dobrý komunikační a písemný projev
  • Ochotu vzdělávat se a dozvědět se něco navíc
  • Vyzrálou osobnost, která hledá dlouhodobou perspektivu
  • Řidičský průkaz skupiny B

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.