Asistent/ka finanční účetní - Praha | VímVíc.cz

Asistent/ka finanční účetní - Praha

Hlavní město Praha
Plný úvazek
22 000 - 26 000 Kč
Mám zájem o nabídku Asistent/ka finanční účetní - Praha

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Firma KPMG Česká republika s.r.o. hledá pracovníky na pozici Asistent/ka finanční účetní. Jedná se o práci na plný úvazek s platem 22 000 - 26 000 Kč. Minimální požadované vzdělání je úSV, dále pak požadujeme: práce s PC - Znalost MS Office, ekonomika - Zájem o oblast účetnictví, pracovní zkušenosti v této oblasti výhodou, angličtina. Pozice je vhodná pro absolventy středních škol. Místo výkonu práce je Pobřežní 648/1a, Karlín, 186 00 Praha 86. Pokud vás nabídka práce zaujala, můžete zavolat na telefonní číslo ********* nebo poslat e-mail na *********. Kontaktní osoba je Veronika Davídková.

Informace o firmě

Firma KPMG Česká republika s.r.o. (IČ 00553115) nabízí volné pracovní místo na adrese Pobřežní 648/1a, Karlín, 186 00 Praha 86. Bližší informace naleznete v registru ekonomických subjektů ARES.

Informace o volném místě

Pozice:
Asistent/ka finanční účetní
Minimální stupeň vzdělání:
ÚSV
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Nástup do zaměstnání:
22. 1. 2018
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Mzda:
22 000 - 26 000 Kč
Další informace:
Zaměstnavatel je ochoten zaměstnat cizince.

Požadované dovednosti

  • práce s PC - Znalost MS Office
  • ekonomika - Zájem o oblast účetnictví, pracovní zkušenosti v této oblasti výhodou

Jazykové znalosti

  • Angličtina - aktivní (komunikativní znalost anglického jazyka)

Informace o pracovní nabídce

Počet volných míst: 2
Poslední změna nabídky: 21. 2. 2018
Poslední uvedení nabídky: 21. 2. 2018

Poznámka

MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Pobřežní č.p. 648/1a, Karlín, 186 00 Praha 86
PRVNÍ KONTAKT e-mailem na adrese: *********, kontaktní ooba Davídková Veronika, tel.: *********
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY:
Náplň práce:
příprava účetních podkladů pro klienty
administrativní podpora a spolupráce napříč finančním oddělením
spolupráce při zpracování účetní závěrky
reporting a komunikace s ostatními odděleními
Profil ideálního kandidáta:
SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru
zájem o oblast účetnictví, pracovní zkušenosti v této oblasti výhodou
komunikativní znalost anglického jazyka
znalost MS Office
dobré komunikační schopnosti
spolehlivost, pečlivost, samostatnost, ochota učit se, flexibilita
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY:
uvolněná firemní atmosféra, kterou je naše firma pověstná
práci v mezinárodním prostředí renomované společnosti
pracoviště v centru Prahy
možnost systematického vzdělávání
životní a úrazové pojištění
firemní i týmové společenské akce
další benefity formou kafeterie ve výši 20.000 Kč ročně dle vlastního výběru

Úřad práce

Nabídka práce z Úřadu práce ČR - kontaktní pracoviště Praha 8.
Evidujeme 1826 nabídek volných míst pro Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Praha 8.

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.