Asistent/ka člena představenstva | VímVíc.cz
premium

Asistent/ka člena představenstva

Praha hl.m.
Plný
Mám zájem o nabídku Asistent/ka člena představenstva

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Máte relevantní zkušenosti v oblasti administrativní a organizační podpory člena vrcholového managementu ideálně v korporátní společnosti?
Je pro Vás lákavou výzvou efektivní a samostatná organizace pracovních aktivit člena představenstva významné pojišťovny v ČR?
Baví Vás mít široké spektrum činností, které nastávají ad hoc v průběhu celého pracovního dne?
Jste komunikativní a samostatná osobnost s reprezentativním vystupováním a vysokou mírou diskrétnosti?

Pokud ano, čtěte dál…

Jaký je tým asistentek členů představenstva v UNIQA?
Jsme fajn tým, který se postupně integruje, sjednocuje a inspiruje navzájem. Jeden druhého vždy podržíme a poradíme si. Věci se snažíme zlepšovat a dělat je jinak a lépe, proto uvítáme, pokud budete přicházet s nápady a zkoušet nové možnosti.

Co bude náplní Vaší práce?

 Sjednávání schůzek, vedení elektronického diáře, provádění vyúčtování knihy jízd a poskytování administrativní a organizační podpory členovi představenstva zodpovědného za Retail (podporuje velkou část pojistného businessu UNIQA CZ a SK)
 Organizace překladů pro pojišťovnu, notáře
 Příprava podkladů, statistik, prezentací pro obchodní jednání, výjezdní zasedání, konference atd.
 Provádění příprav na jednání, které svolává příslušný člen představenstva, vč. přípravy zázemí pro tyto porady, jednání a péče o příchozí hosty
 Rezervace ubytování, letenek, restaurací, objednávání řidiče, případně dalších služeb
 Odpovědnost za včasné a kompletní zpracování faktur příslušného člena představenstva
 Odpovědnost za včasné a správné zpracování podkladů měsíčního vyúčtování, knihy jízd, služebních cest příslušného člena představenstva
 Podíl na zastupování kolegyň z ostatních úseků na představenstvu (nepřítomnost, dovolená, nemoc atd.)

Co od Vás očekáváme?

 Praxi min. 2-3 roky v pozici Asistentky vrcholového manažera v korporátní společnosti
 SŠ/VŠ vzdělání
 Velmi dobrou znalost MS Office (především MS Word, MS PowerPoint, MS Excel)
 Znalost angličtiny na pokročilé úrovni (komunikace s mateřskou společností ve Vídni)
 Výborné komunikační a organizační dovednosti
 Reprezentativní vystupování, vysokou míru diskrétnosti
 Proaktivní přístup a schopnost prioritizovat

Co Vám nabízíme?

 Zajímavou práci v silné a stabilní společnosti skupiny UNIQA
 Prostor pro uplatnění Vašeho organizačního talentu
 Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
 Férový a transparentní přístup
 Nadstandardní spektrum firemních benefitů (zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna za rok, pružná pracovní doba, home office, stravenková karta, systém Cafeterie, firemní akce, pitný režim na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na firemní produkty a další)
 Možnost účastnit se školení a dále se vzdělávat

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet. Odesláním formuláře uzavřete s VimVic.cz, s.r.o. smlouvu o zpracování osobních údajů.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.