Administrátor příjmu DC Olomouc | VímVíc.cz
premium

Administrátor příjmu DC Olomouc

Olomouc
Práce na plný úvazek
Mám zájem o nabídku Administrátor příjmu DC Olomouc

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

V Albertu inspirujeme naše zákazníky, aby jedli a žili lépe. Nabízíme poctivé, kvalitní potraviny a podporujeme zdravý životní styl. V naší Albert rodině nám záleží na vyváženosti mezi pracovním a osobním životem a snažíme se o jejich vzájemné propojení.

Administrátor příjmu zajišťuje správný příjem zboží a obalů od dodavatelů a provádí kompletní evidenci dokladů a dat týkajících se příjmů zboží.

Co nabízíme

  • zázemí mezinárodní, dynamicky se rozvíjející společnosti
  • možnost zaškolení, vzdělávání, pravidelné hodnocení s navýšením mzdy, možnost dalšího profesního růstu
  • měsíční mzdu s možností ročního bonusu, příplatky za noční a víkendové směny
  • příspěvek na stravování, 25 dnů dovolené, příspěvek na dopravu až do výše 650 Kč měsíčně, kartu MultiSport s příspěvkem zaměstnavatele, slevy na nákup zboží v našich prodejnách, zvýhodněný tarif zaměstnaneckého volání, slevy na zájezdy s CK, příspěvek zaměstnavatele na doplňkové penzijní spoření, odměny k pracovnímu jubileu, dny zdraví atd.
  • místo výkonu práce: Distribuční centrum Albert (Olomouc - Nové Sady)

Náplň práce

  • příprava dokladů pro fyzický příjem, zapisování dodavatelů, předávání dokladů řidičům dodavatelů, apod.
  • vkládání dat do systému
  • kompletace a kontrola příjmových dokladů, případné opravy
  • úzká spolupráce s oddělením zásobování
  • komunikace s řidiči dodavatelů

Co očekáváme

  • SŠ s maturitou (práce vhodná i pro absolventy)
  • základní znalost PC (Excel, Word)
  • komunikační schopnosti
  • pečlivost, samostatnost
  • časovou flexibilitu (2směnný provoz /3směnný provoz - dle preference)
  • nástup ideálně co nejdříve

Jaký jsme zaměstnavatel

  • podporujeme zdravý životní styl: zvýhodněná Multisport karta, program zdravotní prevence, Albert linka pomoci, čerstvé ovoce v zázemí, měsíc zdraví apod.
  • podporujeme vyváženost mezi pracovním a osobním životem: čtyři týdny dovolené a 5 dnů rekondičního volno, dotované stravování od 30 Kč za jídlo, 15 % sleva na rodinný nákup zboží v našich prodejnách, odměny k pracovnímu jubileu
  • inovujeme: remodeling prodejen, modernizace distribučních center a kanceláří, samoobslužné pokladny, elektronické cenovky, Albert scan, věrnostní aplikace Můj Albert
  • jsme společensky a ekologicky zodpovědní: zkrácené účtenky, Nadační fond Albert, podpora Národní potravinové sbírky, darování neprodaných potravin, spolupráce s lokálními dodavateli
  • jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize 
  • obsloužíme 4 000 000 zákazníků týdně  
  • máme více než 300 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a E-commerce Albert Domů Zdarma

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

Základní údaje o pracovní pozici

Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Olomouc - Nemilany, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Základní
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.
Práce je vhodná pro absolventy.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
Petra Kellnerová
E-mail:
petra.kellnerova@albert.cz
Mám zájem o nabídku Administrátor příjmu DC Olomouc

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.