Tato nabídka již není aktivní
Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 682 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyJak vypadá náš pracovní den
Ráno začínáme poradou, kde si řekneme obchodní tipy na dnešní den a otevřeme přepážky. V průběhu dne zajišťujeme podání a vydávání zásilek (dopisy, doporučená psaní, balíčky). Prodáváme poštovní a nepoštovní zboží (známky, krabice, pohlednice, drobný prodej). Proplácíme poukázky, vydáváme důchody a nabízíme služby našich obchodních partnerů nebo státní správy. Když je potřeba, poradíme co a jak.Administrátor zastupuje za absence kolegů na poštách patřících pod oblastní poštu Pelhřimov (Pelhřimovsko).
Proč si vybrat právě nás?
- Nováčky naučíme vše, co k práci potřebují
- Nabízíme smysluplnou a zajímavou práci
- Jsme velká společnost, a proto získáte příležitost ke kariérnímu růstu.
- Máme pro Vás připravené široké spektrum kurzů pro rozvoj Vašich dovedností
Do našeho týmu se můžete přidat, když…
- rád/a komunikujete s lidmi
- dobře ovládáte PC
- máte SŠ vzdělání s maturitou
- máte řidičský průkaz sk. B
Co získáte?
- Zajímavou práci, při které uvidíte své výsledky každý den.
- 5 týdnů dovolené.
- Stravenky v hodnotě 90 Kč.
- MultiSport kartu.
- Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění.
- Příspěvek na dětské tábory.
- Možnost odpočinku v našich rekreačních zařízeních.
Termín nástupu
Dle dohody.Pokud se Vám naše nabídka líbí, vyplňte dotazník a přiložte Váš životopis. Ozveme se Vám!
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Administrátor/ka pošt - Pelhřimov
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Pražská tř. 2304/69, 37004 České Budějovice - České Budějovice 3, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
- Práce je vhodná pro absolventy.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Romana Procházková
- Telefon:
- 954 401 416
- E-mail:
- prochazkova.romana@cpost.cz