Tato nabídka již není aktivní
Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 677 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyJsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.
Hledáme Vás, který:
- máte zkušenosti z poštovního provozu
- rád komunikujete s lidmi a profesionální klientský přístup je Vám vlastní a přirozený
- máte v okruhu svých známých pověst spolehlivého a zodpovědného člověka
- dovedete s úsměvem klientům nabízet služby a produkty
- se rychle učíte a brzo se orientujete v nových poznatcích
Co bude vaší náplní práce?
- práce na poštách v rámci dané oblasti
- řízení pobočky a zajištění výkonu činnosti po dobu nepřítomnosti vedoucích pošt, nebo zastupování na přepážkách dle potřeby
- poskytování služeb v souladu s pošt. podmínkami a podmínkami obchodních partnerů, dodržování technologií, naplňování parametrů kvality
- spolupráce při vyhledávání nových zákazníků ČP
- vedení pokladny nepověřené pošty
Co byste měl mít?
- SŠ vzdělání s maturitou, trestní bezúhonnost,
- praxi v poštovním provozu a znalost APOSTu,
- časovou flexibilitu,
- ŘP sk. B - aktivní řidič,
- spolehlivost, zodpovědnost, ochotu učit se novým věcem,
- příjemné vystupování, dobré komunikační schopnosti, předpoklady k vedení týmu
Odměníme Vás:
- Česká pošta si plně uvědomuje přínos svých zaměstnanců, a proto vynakládá každý rok cca 1,1 miliardy Kč na poskytnutí benefitů (zaměstnaneckých výhod) pro své zaměstnance.
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 14.000 Kč ročně a vy doplácíte jen 16 Kč na stravenku
- rekreace ve firemních ubytovacích zařízeních za pár korun
- příspěvky na dětské tábory
- benefit poukazy v hodnotě 1.400 Kč do lékárny, fitness, SPA, apod...
- zkrácená pracovní doba o 2,5 hodiny týdně
- příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně
- možnost profesního růstu (kariérní řád, odborné komplexní školení)
- příležitost práce v lokalitě bydliště (hustá síť poboček)
Kdy byste mohl nastoupit?
Nástup dle dohody.
V případě zájmu Vám více informací poskytne:
- Ing. Andrea Rosenbaumová
- Vedoucí pošty
- tel: 605 220 402
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Administrátor/ka pošt - Beroun 1
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Mzda:
- 24430 - 34820 Kč
- Místo výkonu práce:
- Kostelní 121/27, 26601 Beroun - Beroun-Město, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Lukáš Stříbrný
- Telefon:
- + 420 954 401 128
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.