Administrativní pracovník evidence plateb | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 85 638 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Administrativní pracovník evidence plateb

Praha
Práce na plný úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.
  • Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá profesionální správou nemovitostí, rezidenčních domů a kancelářských budov, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní pracovník evidence plateb.
  • Náplň práce:
  • Zadávání nových objektů do interního systému
  • Tvorba předpisů pro vlastníky
  • Evidence vlastníků včetně změn vlastnictví
  • Evidence platební morálky vlastníků
  • Upomínání dlužných položek
  • Stahování plateb z bank do interního systému a jejich párování
  • Zpracování ročního vyúčtování vlastníků
  • Vracení vzniklých přeplatků a vymáhání případných vzniklých nedoplatků
  • V případě špatné platební morálky příprava podkladů pro vymáhání právní cestou a následná komunikace s AK
  • Vystavení bezdlužnosti pro potřeby vlastníka
  • Následná komunikace se členy výborů SVJ, vlastníky a manažery správy jednotlivých objektů
  • Občasné návštěvy institucí
  • Vedení interní pokladny, drobná administrativa, archivace
  • Požadujeme:
  • SŠ vzdělání nebo SOU ukončené maturitou
  • Zkušenost z oboru správy nemovitostí, rezidenčních domů a kancelářských budou velkou výhodou
  • Znalost účtování bytových družstev výhodou
  • Uživatelská znalost práce Microsoft Office (Excel, Word, Outlook), Internet, Pohoda
  • Proaktivitu, preciznost a spolehlivost, smysl pro detail
  • Nabízíme:
  • Práci na plný úvazek či OSVČ
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Mobilní telefon k soukromému použití
  • Možnost mimořádných odměn
  • Zázemí stabilní společnosti
  • Dlouhodobou pracovní příležitost
  • Benefity: občerstvení na pracovišti, 3 dny sick days, občasná práce z domova, 1 týden dovolené nad zákonný rámec
  • Místo výkonu práce: Praha
  • Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
  • Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
  • Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
  • Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Administrativní pracovník evidence plateb
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Praha, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:

Benefity, na které se můžete těšit

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.