Administrativní podpora prodejny/vedoucí kanceláře Möbelix Ústí n.Labem | VímVíc.cz
premium

Administrativní podpora prodejny/vedoucí kanceláře Möbelix Ústí n.Labem

Ústecký kraj
Plný, částečný
20 000 - 25 000 Kč
Mám zájem o nabídku Administrativní podpora prodejny/vedoucí kanceláře Möbelix Ústí n.Labem

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Jak skloubit práci v obchodě s kancelářskou prací? Jednoduše je propoj – staň se vedoucí kanceláře prodejny Möbelix v Ústí nad Labem

O ČEM JE PRÁCE VEDOUCÍ KANCELÁŘE?
  • O pestrosti: Budeš komunikovat s dodavateli i zákazníky, vyřizovat reklamace. • O zodpovědnosti: Budeš mít na starosti trezor i pokladny a připravovat podklady pro mzdy.
  • O dynamice: Není to jen o sezení za počítačem, budeš také na pokladně, v kontaktu se zákazníky. Často je třeba konzultovat věci s kolegy na prodejně i ve skladu.
  • O němčině: Stačí, když se domluvíš na základní úrovni, vše ostatní se naučíš. Nic to není.
  • O vlastní organizaci: Práci si musíme umět sami rozvrhnout. Někdy na Tebe vyjde směna o víkendu, ale za to si můžeš vzít volno v týdnu a zařídit si to, co běžně nestihneš.
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?
  • Vyhovuje Ti práce v týmu a nechybí smysl pro humor.
  • Umíš jednat s lidmi – zákazníkovi chceme pomoc a ne ho naštvat.
  • Rozumíš si s počítačem.
CO TI ZA TO NABÍDNEME?
  • Zaručenou práci a pěkný výdělek.
  • Dobrou partu - jsme k sobě féroví.
  • Šéf stojí za námi a jeho slovo platí.

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet. Odesláním formuláře uzavřete s VimVic.cz, s.r.o. smlouvu o zpracování osobních údajů.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.