ADMINISTRATIVNÍ PODPORA OBCHODU (27.000 - 33.000 Kč) | VímVíc.cz
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 85 365 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA OBCHODU (27.000 - 33.000 Kč)

Jihomoravský kraj
Plný úvazek
27.000 – 33.000 Kč / měsíc
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Firma

Jobs Contact Consulting, s.r.o.

Popis pozice

Britská společnost Ital zaměřená na export a import náhradních dílů do petrochemického průmyslu hledá kandidáta na pozici administrativní podpora obchodu. Pokud preferujete práci z domu a dokážete dobře komunikovat v anglickém jazyce, POŠLETE NÁM SVOJE CV A KRÁTKÝ ÚVODNÍ DOPIS V ANGLICKÉM JAZYCE.

  • administrativní pozice, ne prodejní
  • zadávání údajů do systému, komunikace s dodavateli
  • vytváření cenových nabídek a objednávek zpracování poptávek
  • komunikace v rámci objednávek a poprodejní servis
  • telefonická komunikace se zákazníky

POŽADUJEME

  • dobrá komunikativní AJ
  • organizační schopnosti a komunikační dovednosti
  • připojení k internetu
  • samostatnost a pečlivost

NABÍZÍME

  • práci z domu na plný úvazek (7,5 hod. denně - mezi 8 do 4.30pm britského času)
  • fixní mzda – GBP900 po dobu prvních 3 měsíců, po 3 měsících GBP1100
  • práce na živnostenský list - IČO
  • školení – prostřednictvím skype (cestování do VB není vyžadováno)
  • jedná se o rozšíření stávajícího týmu v ČR
  • Lokalita: Brno

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx) na emailovou adresu *********. Pokud jste již v minulosti s námi komunikovali, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Kandidáty, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Další pracovní nabídky naleznete na stránkách *********í pracovník, administrativa, fakturantka, sekretářka

A co VÍCE? Naše stránky také poskytují ZDARMA službu tzv. AGENTA, prostřednictvím kterého Vám budeme zasílat nové pracovní nabídky, které zvýší Vaše šance získat nové zaměstnání

Zasláním Vašeho životopisu, popřípadě dalších osobních materiálů do naší agentury, udělujete souhlas společnosti Jobs Contact Consulting, s.r.o., se sídlem v Brně, Slovákova 354/5, IČ:03055396 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o Vaší osobě dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Tento souhlas bude platný až do odvolání písemnou formou.

Tým Jobs Contact Consulting, s.r.o., se těší na spolupráci s Vámi!

Doplňující informace k nabídce

Pozice vhodná pro:

Absolventy

Typ úvazku:

hlavní pracovní poměr

Kontaktní údaje

Jobs Contact Consulting, s.r.o.

Linda Khalilová

Místo výkonu práce

Jihomoravský kraj

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.