Administrativa, back office - Ostrava | VímVíc.cz
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 83 700 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Administrativa, back office - Ostrava

Ostrava-město
Plný úvazek
od 20 000 Kč
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Volné místo Administrativa, back office ve společnosti DAP Services a.s.. Pracoviště se nachází na adrese Vratimovská 624/11, Kunčičky, 718 00 Ostrava 18. Jedná se o práci na plný úvazek (pružná pracovní doba) s počátečním platem / mzdou od 20 000 Kč. Na tuto pracovní pozici máme požadavky: minimální dosažené vzdělání úSO (vyučení s maturitou). Práce je vhodná pro absolventy středních škol. Nabízíme stabilní práci a možnost dalšího uplatnění. Kontaktní osoba je Anna Kadlubiecová. Můžete zavolat na telefonní číslo ********* nebo poslat e-mail na *********.

Více o zaměstnavateli

Firma DAP Services a.s. nabízí volné pracovní místo na adrese Vratimovská 624/11, Kunčičky, 718 00 Ostrava 18. Další informace o této společnosti si můžete dohledat v registru ekonomických subjektů ARES pod IČ 27775585.

Informace o volném místě

Pozice:
Administrativa, back office
Minimální stupeň vzdělání:
ÚSO (vyučení s maturitou)
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Nástup do zaměstnání:
1. 6. 2019
Směnnost:
Pružná pracovní doba
Mzda:
od 20 000 Kč

Informace o pracovní nabídce

Počet volných míst: 1
Poslední změna nabídky: 21. 5. 2019
Poslední uvedení nabídky: 21. 5. 2019

Poznámka

Pracoviště: Vratimovská 624/11, Ostrava - Kunčičky (Budova Homola)
1. kontakt e-mailem: *********

Kandidáti na tuto pozici musí prokázat:
SŠ/VŠ nejlépe ekonomického směru
Praxe v administrativě (výhodou)
Smysl pro pořádek, pečlivost
Zodpovědnost
Samostatnost, pečlivost, proaktivita
Dobrou znalost práce s PC a MS Office
Vhodné pro absolventy

Náplní Vaší práce bude:
Přímá podpora činností ředitele a ostatních členů týmu, administrativní část
Organizace vybraných interních aktivit ve firmě
Příprava podkladů interních i pro obchodní partnery
Vybraná část fakturační činnosti
Přímý kontakt s obchodními partnery, v administrativních záležitostech

Nabízíme:
Zázemí stabilní, prosperující a expandující české firmy
Možnost i využití případných jazykových znalostí
Moderní pracovní prostředí
Pracovní nástroje (notebook)
Možnost dalšího rozvoje a vzdělání (jazykové kurzy na pracovišti, specializované školení, vysokoškolské vzdělání, apod.)

Další benefity: flexibilní pracovní doba, multisport karta, 5 týdnů dovolené, 3 ´´sickdays´´, přátelský a v pohodě kolektiv, jazykové kurzy na pracovišti, specializované školení, vysokoškolské vzdělávání.

Nástup: ihned /dohodou

Úřad práce

Nabídka práce z Úřadu práce ČR - kontaktní pracoviště Ostrava.
Evidujeme 2017 nabídek volných míst pro Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Ostrava.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.