Jak ovládnout marketingový výzkum
Do kurzu vstoupilo již 26 studentů.
Popis kurzu
V kurzu se dozvíte, jak poznat kvalitní výzkum od špatného, jak výzkum zadat a jaké metody kdy použít. Dále proniknete do tajů online výzkumu. Protože právě o něm si mnoho lidí myslí, že je to hračka - ale pak jsou svedeni ze správné cesty výsledky, které jsou daleko od reality.
Výzkum trhu je složitý proces, ve kterém se snadno udělá mnoho chyb. Porozumět mu vám pomůže právě tento kurz. Vše je ukázáno na spoustě konkrétních příkladů z praxe agentury STEM/MARK, která je na trhu více než 20 let.
Co se v kurzu naučím?
- Jak poznat dobrý výzkum od špatného
- Jak ověřit kvalitu informací
- Metody výzkumu
- Co je to reprezentativita
- Online výzkum
- Jak číst výsledky výzkumů
- Jak zhodnotit účinnost reklamy
- Jak informace využívat a nenechat se jimi zneužívat
Pro koho je kurz určen?
- Pro podnikatele, kteří nechtějí ztratit peníze investováním do špatného výzkumu
- Pro všechny, kdo si chtějí ověřit správnost svých dat, než se začnou ubírat jedním směrem
- Pro všechny, kdo si chtějí udělat marketingový výzkum kvalitně
Vybraná hodnocení uživatelů
Kurz je opravdu výborný! Spousta praktických příkladů a základních informací, které jsou potřebné pro pochopení problematiky marketingového výzkumu.
stručné, výstižné a kvalitné
Je vidět, že pan Tuček je profík v marketingovém výzkumu. Ten jeho přehled je výborný. Kurz mě bavil. Děkuji.
Osnova kurzu
O lektorovi
