Marketing v kostce

Do kurzu vstoupilo již 40 studentů.

1 400 Kč
  • 30denní garance spokojenosti
  • Certifikát po absolvování kurzu
  • Neomezený přístup
  • Více než 20 let praxe v oboru
  • Autor odborných publikací

Popis kurzu

Kurz vysvětluje základní marketingové principy, marketingový mix podle jeho jednotlivých částí, základy marketingového výzkumu a postupy segmentace, targetingu a positioningu na úrovni definice základních pojmů.

V kurzu jsou používány praktické příklady z různých oblastí domácího i zahraničního trhu, namátkou z automobilového průmyslu, z oblasti marketingu na sociálních sítích, z pivovarnictví, marketingu cestovního ruchu a dalších.

Kurz využívá zkušenosti lektora z dlouholeté marketingové praxe v marketingovém výzkumu, marketingové strategii a brand managementu jak v marketingových agenturách, tak na straně vedení marketingu v automobilovém průmyslu, a proto se zaměřuje především na praktické využití marketingu v reálném tržním prostředí.

Co se v kurzu naučím?

  • Co je marketing a jak se odlišuje od ostatních podnikatelských koncepcí
  • Jak vypadá a k čemu slouží marketingový mix
  • Jaká jsou marketingová specifika produktu, ceny, distribuce a komunikace
  • K čemu slouží segmentace, targeting a positioning

Pro koho je kurz určen?

  • Pro studenty připravující se na zkoušky z marketingu
  • Pro podnikatele, kteří hledají inspiraci v příkladech z praxe
  • Pro začínající manažery a vedoucí pracovníky
  • Pro všechny, které zajímají marketingové principy

Osnova kurzu

Fotogalerie kurzu

O lektorovi

Mgr. Jiří Boháček, Dr.
Mgr. Jiří Boháček, Dr.
Jiří je odborník v oblasti marketingu a sociologie. Je autorem řady odborných publikací v Čechách i v zahraničí. V současné době působí na Fakultě podnikového hospodářství VŠE v Praze a na katedře marketingu soukromé vysoké školy VŠEM.

Doporučené kurzy

Kreativní informační dovednosti 21. století

Jste přesyceni informacemi? Chcete se lépe…

Kreativní informační dovednosti 21. století

Jste přesyceni informacemi? Chcete se lépe orientovat na internetu a znát aktuální trendy ve…
Detail

Kreativní informační dovednosti 21. století

Jste přesyceni informacemi? Chcete se lépe orientovat na internetu a znát aktuální trendy ve…

Strategie vítězného online marketingu od A do Z - 16 kurzů v 1

16 kurzů v 1! Chcete odhalit tajemství úspěchu na internetu? Začít více vydělávat? Potřebujete…
Detail

Strategie vítězného online marketingu od A do Z - 16 kurzů v 1

16 kurzů v 1! Chcete odhalit tajemství úspěchu na internetu? Začít více vydělávat? Potřebujete…
Nahlédněte s námi do zákulisí firem