1 400 Kč-14 %
1 199 Kč
Koupit

Marketing v kostce

Do kurzu vstoupilo již 9 studentů.

SLEVA 14 %
 1 400 Kč 
1 199 Kč
  • 30denní garance spokojenosti
  • Certifikát po absolvování kurzu
  • Neomezený přístup
  • Více než 20 let praxe v oboru
  • Autor odborných publikací

Popis kurzu

Kurz vysvětluje základní marketingové principy, marketingový mix podle jeho jednotlivých částí, základy marketingového výzkumu a postupy segmentace, targetingu a positioningu na úrovni definice základních pojmů.

V kurzu jsou používány praktické příklady z různých oblastí domácího i zahraničního trhu, namátkou z automobilového průmyslu, z oblasti marketingu na sociálních sítích, z pivovarnictví, marketingu cestovního ruchu a dalších.

Kurz využívá zkušenosti lektora z dlouholeté marketingové praxe v marketingovém výzkumu, marketingové strategii a brand managementu jak v marketingových agenturách, tak na straně vedení marketingu v automobilovém průmyslu, a proto se zaměřuje především na praktické využití marketingu v reálném tržním prostředí.

Co se v kurzu naučím?

  • Co je marketing a jak se odlišuje od ostatních podnikatelských koncepcí
  • Jak vypadá a k čemu slouží marketingový mix
  • Jaká jsou marketingová specifika produktu, ceny, distribuce a komunikace
  • K čemu slouží segmentace, targeting a positioning

Pro koho je kurz určen?

  • Pro studenty připravující se na zkoušky z marketingu
  • Pro podnikatele, kteří hledají inspiraci v příkladech z praxe
  • Pro začínající manažery a vedoucí pracovníky
  • Pro všechny, které zajímají marketingové principy

Osnova kurzu

Fotogalerie kurzu

O lektorovi

Mgr. Jiří Boháček, Dr.
Jiří je odborník v oblasti marketingu a sociologie. Je autorem řady odborných publikací v Čechách i v zahraničí. V současné době působí na Fakultě podnikového hospodářství VŠE v Praze a na katedře marketingu soukromé vysoké školy VŠEM.

Doporučené kurzy

Jak ovládnout marketingový výzkum

Neplýtvejte penězi a časem na nekvalitních…

Jak ovládnout marketingový výzkum

Neplýtvejte penězi a časem na nekvalitních výzkumech - Jan Tuček vám poradí, jak poznat dobrý…
Detail

Jak ovládnout marketingový výzkum

Neplýtvejte penězi a časem na nekvalitních výzkumech - Jan Tuček vám poradí, jak poznat dobrý…

Školení Google Analytics III. a Google Tag Manager

Školení za dvě odpoledne je určeno pro…

Školení Google Analytics III. a Google Tag Manager

Školení za dvě odpoledne je určeno pro pokročilé analytiky, kteří jsou v Google Analytics již na…
Detail

Školení Google Analytics III. a Google Tag Manager

Školení za dvě odpoledne je určeno pro pokročilé analytiky, kteří jsou v Google Analytics již na…

Jak na copywriting

Staňte se odborníkem na cílené psaní textů…

Jak na copywriting

Staňte se odborníkem na cílené psaní textů neboli copywriting. V kurzu se naučíte, jak vytvořit…
Detail

Jak na copywriting

Staňte se odborníkem na cílené psaní textů neboli copywriting. V kurzu se naučíte, jak vytvořit…

Workshop: reklama na Facebooku II.

Jak nastavit model efektivní struktury…

Workshop: reklama na Facebooku II.

Jak nastavit model efektivní struktury kampaně? Jaké formáty lze na Facebooku využít a v jakých…
Detail

Workshop: reklama na Facebooku II.

Jak nastavit model efektivní struktury kampaně? Jaké formáty lze na Facebooku využít a v jakých…

JÁ s.r.o. - osobní marketing pro každého

Staňte se na trhu práce poptávaným…

JÁ s.r.o. - osobní marketing pro každého

Staňte se na trhu práce poptávaným profesionálem! Vybudujte si svoji osobní značku a rozvíjejte ji.…
Detail

JÁ s.r.o. - osobní marketing pro každého

Staňte se na trhu práce poptávaným profesionálem! Vybudujte si svoji osobní značku a rozvíjejte ji.…

Tiskoviny radost pohledět

Vzhled vašeho dokumentu (na papíře i v…

Tiskoviny radost pohledět

Vzhled vašeho dokumentu (na papíře i v elektronické podobě) rozhoduje o tom, jestli „prodáte“ jeho…
Detail

Tiskoviny radost pohledět

Vzhled vašeho dokumentu (na papíře i v elektronické podobě) rozhoduje o tom, jestli „prodáte“ jeho…

Marketingový plán snadno a rychle

Marketingový plán je roční souhrn všech…

Marketingový plán snadno a rychle

Marketingový plán je roční souhrn všech marketingových aktivit. Jednoduchý dokument, který vám…
Detail

Marketingový plán snadno a rychle

Marketingový plán je roční souhrn všech marketingových aktivit. Jednoduchý dokument, který vám…

Školení Marketing na Facebooku a dalších sociálních sítích

Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn nebo…

Školení Marketing na Facebooku a dalších sociálních sítích

Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn nebo Pinterest jsou populární sociální sítě, na kterých…
Detail

Školení Marketing na Facebooku a dalších sociálních sítích

Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn nebo Pinterest jsou populární sociální sítě, na kterých…
Nahlédněte s námi do zákulisí firem