1 400 Kč-14 %
1 199 Kč
Koupit

Marketing v kostce

Do kurzu vstoupilo již 10 studentů.

SLEVA 14 %
 1 400 Kč 
1 199 Kč
  • 30denní garance spokojenosti
  • Certifikát po absolvování kurzu
  • Neomezený přístup
  • Více než 20 let praxe v oboru
  • Autor odborných publikací

Popis kurzu

Kurz vysvětluje základní marketingové principy, marketingový mix podle jeho jednotlivých částí, základy marketingového výzkumu a postupy segmentace, targetingu a positioningu na úrovni definice základních pojmů.

V kurzu jsou používány praktické příklady z různých oblastí domácího i zahraničního trhu, namátkou z automobilového průmyslu, z oblasti marketingu na sociálních sítích, z pivovarnictví, marketingu cestovního ruchu a dalších.

Kurz využívá zkušenosti lektora z dlouholeté marketingové praxe v marketingovém výzkumu, marketingové strategii a brand managementu jak v marketingových agenturách, tak na straně vedení marketingu v automobilovém průmyslu, a proto se zaměřuje především na praktické využití marketingu v reálném tržním prostředí.

Co se v kurzu naučím?

  • Co je marketing a jak se odlišuje od ostatních podnikatelských koncepcí
  • Jak vypadá a k čemu slouží marketingový mix
  • Jaká jsou marketingová specifika produktu, ceny, distribuce a komunikace
  • K čemu slouží segmentace, targeting a positioning

Pro koho je kurz určen?

  • Pro studenty připravující se na zkoušky z marketingu
  • Pro podnikatele, kteří hledají inspiraci v příkladech z praxe
  • Pro začínající manažery a vedoucí pracovníky
  • Pro všechny, které zajímají marketingové principy

Osnova kurzu

Fotogalerie kurzu

O lektorovi

Mgr. Jiří Boháček, Dr.
Mgr. Jiří Boháček, Dr.
Jiří je odborník v oblasti marketingu a sociologie. Je autorem řady odborných publikací v Čechách i v zahraničí. V současné době působí na Fakultě podnikového hospodářství VŠE v Praze a na katedře marketingu soukromé vysoké školy VŠEM.

Doporučené kurzy

Jak psát blog, kam se lidé vracejí v zástupech

Chcete znásobit počet přečtení článků deseti…

Jak psát blog, kam se lidé vracejí v zástupech

Chcete znásobit počet přečtení článků deseti? Naučit se, jak se dělá hromadně sdílený (virální)…
Detail

Jak psát blog, kam se lidé vracejí v zástupech

Chcete znásobit počet přečtení článků deseti? Naučit se, jak se dělá hromadně sdílený (virální)…

Jak na výdělečný e-shop

Kurz slouží jako ucelená příručka s…

Jak na výdělečný e-shop

Kurz slouží jako ucelená příručka s praktickými informacemi pro začínající e-shopaře. Ve více jak 8…
Detail

Jak na výdělečný e-shop

Kurz slouží jako ucelená příručka s praktickými informacemi pro začínající e-shopaře. Ve více jak 8…
Nahlédněte s námi do zákulisí firem