Jak na výdělečný e-shop

Do kurzu vstoupilo již 16 studentů.

2 999 Kč
  • 30denní garance spokojenosti
  • Certifikát po absolvování kurzu
  • Neomezený přístup
  • Možnost dotazů na email lektora
  • 1 hodina konzultace po Skypu ZDARMA (Brno možnost osobně)

Popis kurzu

Kurz je rozdělen do 8 tematických bloků s několika videi v každém bloku. Co blok, to jiné téma. Součástí každého videa jsou souhrnné informace ke stažení. Ty si můžete vytisknout a doplnit o vlastní poznatky. Vznikne vám tam tištěná příručka, k níž se můžete kdykoliv vracet. Výběrově narazíte i na pracovní listy a checklisty.

Za více jak 8 hodin pochopíte to, na co jiní e-shopaři nepřijdou ani za 2 roky. Kurz vám pomůže ujasnit si vše ještě dřív, než e-shop spustíte. Vyvarujete se tak chyb začátečníka. Tyto chyby začínají již při výběru prodejního sortimentu, který se musíte naučit analyzovat a o kterém je pojednáno v prvním bloku. Bez potíží se naučíte sestavovat jednoduchou bilanci, která vám řekne, zdali na to máte či nemáte peníze a zdali jste vůbec schopni pokrýt náklady v prvních měsících provozu.

Pokud už nějaký e-shop provozujete, naučíte se mimo jiné vyhodnocovat investice do reklamy. Možná i kvůli tomu změníte současnou agenturu, co vám spravuje reklamu nebo se alespoň naučíte vyžadovat přesně ty informace, které potřebujete.

Zajisté uvítáte podrobnější informace k plnění e-shopu daty. Na datech totiž stojí nákupní potřeba vašeho potenciálního zákazníka. Videa vám představí místa, která je vhodné na e-shopu doplňovat o kvalitní texty, stejně tak způsob, jak tyto texty tvořit a na co brát ohled.

Nezbytnou součástí kurzu jsou videa zaměřená na pochopení základů webové analytiky – Google Analytics. Prostřednictvím těchto informací se naučíte základním interpretacím dat o vašem e-shopu, které tento nástroj umí zaznamenávat. Nestane se tak, že vaše reklama poběží příliš dlouho a vezme vám příliš mnoho peněz, protože se naučíte, co vlastně sledovat.

Co se v kurzu naučím?

  • Sestavit jednoduchou finanční bilanci podnikání na provoz e-shopu
  • Analyzovat rizika prodejního sortimentu, který si zvolíte nebo který teprve vybíráte pro prodej
  • Rozpoznat základní technické funkce e-shopu a jejich význam pro vlastní podnikání
  • Pracovat s textovým obsahem jednotlivých částí e-shopu a důvody, proč je to tak důležité
  • Rozpoznávat mezi různými možnostmi dopravy a platby směrem k zákazníkovi
  • Pracovat se zbožím a skladovým hospodářstvím e-shopu
  • Vyhledávat možnosti on-line marketingu e-shopu a jejich dopadu na tržby
  • Analyzovat výkon e-shopu a počítat návratnost investic vložených do reklamy prostřednictvím dat Google Analytics
  • Chápat základní právní úkony spojené s nakupováním na internetu včetně rizik, které s sebou přináší (reklamace, odstoupení od smlouvy, informační povinnosti e-shopaře)

Pro koho je kurz určen?

  • Všechny, kdo si chtějí spustit e-shop, a nemají s tím dosud žádné zkušenosti
  • Všechny, kdo mají zkušenosti s provozem kamenné prodejny a chtějí ji rozšířit o e-shop, přičemž internet je pro něj velká neznámá
  • Všechny, kdo začali provozovat e-shop, ale ztrácí se v problematice internetového obchodování
  • Všechny, kdo si potřebují ujasnit myšlenky v oblasti provozování e-shopu bez ohledu na to, jestli už nějaký má či ne
  • Všechny, kdo se zabývají on-line marketingem, poskytují svoje služby e-shopům, ale nemají povědomí o tom, co jejich zákazníci řeší

Osnova kurzu

Fotogalerie kurzu

O lektorovi

Petra Mikulášková
Petra Mikulášková
Provozuje vlastní e-shop a zabývá se správou inzercí na srovnávačích zboží, audity e-shopů a dozoruje nezávisle při jejich výstavbě či provozu. Napsala knihu Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod a spoluutvářela projekt Certifikace Heureky.

Doporučené kurzy

Jak vydat svou první knihu

Patříte mezi lidi píšící si do šuplíku nebo…

Jak vydat svou první knihu

Patříte mezi lidi píšící si do šuplíku nebo mezi začínající autory? Chcete se o svou tvorbu podělit…
Detail

Jak vydat svou první knihu

Patříte mezi lidi píšící si do šuplíku nebo mezi začínající autory? Chcete se o svou tvorbu podělit…

Strategie pro úspěšný business

Chcete se dozvědět o zásadách tvorby…

Strategie pro úspěšný business

Chcete se dozvědět o zásadách tvorby profesionální strategie podnikání? V tomto kurzu získáte…
Detail

Strategie pro úspěšný business

Chcete se dozvědět o zásadách tvorby profesionální strategie podnikání? V tomto kurzu získáte…
Nahlédněte s námi do zákulisí firem