2 190 KčAKCE
263 Kč
Koupit

Jak efektivně prodávat na internetu díky kvalitní přípravě a optimalizaci webových stránek, obsahu a reklamy

Do kurzu vstoupilo již 10 studentů.

AKCE 88 %
 2 190 Kč 
263 Kč
Koupit kurz
Akce končí za 1 den a 9 hodin
  • 30denní garance spokojenosti
  • Certifikát po absolvování kurzu
  • Neomezený přístup
  • Video bonus - Jak na efektivní fotografii pro web a sociální sítě, která prodává (Od Hany Bednářové)
  • Video bonus - Jak zvyšovat efektivitu webových stránek
  • PDF v hodnotě 10.000 korun - Jak efektivně prodávat a vítězit na internetu
  • Vítěz internetové efektivity, kategorie průmysl a energetika
  • Držitel Evropské ceny LABEL za vzdělávání
  • Mezinárodní konzultant marketingu optimalizující webové prostředí e-shopů s miliónovou návštěvností ve Švédsku, Dánsku, Finsku a Norsku (2,7 mil. návštěv měsíčně)
  • 70.000 spokojených studentů (ONLINE jazyky + EVROPSKÉ VZDĚLÁVACÍ CENTRUM)

Popis kurzu

Obchody jdou od desíti k pěti a návštěvnost Vašeho webu neroste? Anebo připravujete nové webové stránky a chcete, aby online marketing opravdu fungoval?

94 % všech internetových projektů ztroskotá, protože nejsou dostatečně připraveny. Vy to však nyní můžete změnit a zaručit si úspěch na internetu.

V tomto kurzu se naučíte, jaký obsah předkládat Vašim zákazníkům a zaměříte se na uspokojení jejich potřeb. Budete vytvářet takový obsah, který Vám přinese návštěvnost z vyhledávačů zdarma a navíc vytvoříte takové webové prostředí, které si Vaši zákazníci zamilují a budou se k Vám rádi vracet.

Místo toho, abyste se cítili beznadějně, začnete optimalizovat Váš obsah, Vaše reklamní sdělení a Vaše webové stránky. Díky kurzu uchopíte Internetový marketing strategicky a začnete efektivně prodávat a vítězit na internetu. Proto vám přejeme, abyste šli do akce a aby se z Vašeho webu díky tomuto kurzu stal magnet na zákazníky.

Pojďte s námi dosáhnout úspěchu na internetu. Kurzem Vás provází Ing. Tomáš Morávek, vítěz internetové efektivity, který nyní působí jako mezinárodní marketingový konzultant e-shopů prestižních evropských značek ve Švédsku, Dánsku, Finsku a Norsku s měsíční návštěvností 2,7 miliónů návštěv.

 

Podívejte se i na další lektorovy kurzy:

  1. Jak rychle a efektivně začít s reklamou na Google, Seznam a Facebook
  2. Kurz efektivní reklamy na Facebooku, Instagramu a Google Moje firma
  3. Jak rychle a efektivně na Facebook
  4. Jak na efektivní SEO optimalizaci pro vyhledávače Google, Seznam a Bing
  5. Jak na efektivní remarketing na Google, Seznamu, YouTube, Facebooku a Instagramu
  6. Jak díky efektivnímu reputačnímu managementu zvýšit obrat a zisk
  7. Jak efektivně zvýšit Váš zisk a Vaše prodeje na internetu
  8. Jak efektivně prodávat a vítězit na internetu

Co se v kurzu naučím?

  • Jak strategicky řídit a plánovat reklamu, obsah a vývoj / optimalizaci webových stránek / elektronického obchodu
  • Proč a jak udělat analýzu klíčových slov hledanosti (SEO)
  • Proč a jak organizovat obsah na webových stránkách (SEO, copywriting)
  • Proč a jak si definovat klíčové skupiny Vašich zákazníků (strategie)
  • Jak připravovat klíčová a efektivní reklamní a obsahová sdělení (copywriting)
  • Proč a jak se soustředit na uživatelské prostředí pro zákazníka (UX)
  • Jak otestovat a odladit webové stránky (UX, responzivita, rychlost, SEO)
  • Jaké měřící kódy používat (Google analytika, tepelné mapy, SEO atd.)
  • Jak připravit web pro maximálně efektivní remarketing (Google, Facebook atd.)
  • Jak strategicky řídit reklamu, obsah a prostředí na webových stránkách tak, aby rostla Vaše návštěvnost, obrat a zisk
  • Jak připravovat poutavé fotografie, které prodávají, pro web a sociální sítě

Pro koho je kurz určen?

  • Pro ty, kteří prodávají zboží anebo nabízí své služby na internetu a potřebují zefektivnit výkon své reklamy a zvýšit zisk
  • Pro každého, kdo připravuje výrobu anebo přepracování svých webových stránek a přeje si, aby web skvěle fungoval
  • Pro zaměstnavatele, kteří potřebují vyškolit své zaměstnance do efektivní optimalizace webových stránek a elektronického obchodu
  • Pro učitele na středních a vysokých školách, kteří chtějí svým studentům předat užitečné a praktické informace
  • Pro studenty marketingu, podnikání, reklamy a ekonomie podniku
  • Pro majitele menších a středních podniků, kteří potřebují vědět, jak znatelně navýšit své zisky díky optimalizaci reklamy, obsahu a webových stránek
  • Pro specialisty online marketingu, kteří potřebují zlepšit výkon své reklamy a webových stránek (elektronického obchodu)

Vybraná hodnocení uživatelů

Markéta Vašatová XXXXX

Děkujeme za tento přínosný kurz. Správná optimalizace a reklama našich webových stránek na internetu za docela malý peníz nám už nese první ovoce. Za 4 měsíce nám přinesla 7 nových klientů a se čtyřmi z nich jsme začali spolupracovat. Pořád vše ještě vylepšujeme. Reklama i optimalizace se nám již zaplatili. Mám radost. Je fajn, když nám zavolá klient a řekne „ chci s Vámi spolupracovat“ a my se zeptáme „kde jste nás našel“ a on řekne někde na internetu jste na mě „vyskočili“. Děkujeme za velmi přínosný kurz.

Osnova kurzu

Fotogalerie kurzu

O lektorovi

Ing. Tomáš Morávek
Ing. Tomáš Morávek
Marketingu se věnuje od roku 1998. V roce 2016 se stal vítězem internetové efektivity. Zvyšuje podnikům obrat a zisk. Nyní působí jako mezinárodní specialista marketingu pro renomované evropské značky ve Švédsku, Norsku, Dánsku, Finsku, Holandsku a ČR.
Hana Bednářová
Hana Bednářová
Pro Hanku je fotografování výzvou. Je to její životní styl. Fotí celý život. Získala několik mezinárodních ocenění. Miluje vítr ve vlasech a tekoucí vody mezi prsty. Miluje nečekané příležitosti.

Doporučené kurzy

Jak na výdělečný e-shop

Kurz slouží jako ucelená příručka s…

Jak na výdělečný e-shop

Kurz slouží jako ucelená příručka s praktickými informacemi pro začínající e-shopaře. Ve více jak 8…
Detail

Jak na výdělečný e-shop

Kurz slouží jako ucelená příručka s praktickými informacemi pro začínající e-shopaře. Ve více jak 8…

Jak ovládnout marketingový výzkum

Neplýtvejte penězi a časem na nekvalitních…

Jak ovládnout marketingový výzkum

Neplýtvejte penězi a časem na nekvalitních výzkumech - Jan Tuček vám poradí, jak poznat dobrý…
Detail

Jak ovládnout marketingový výzkum

Neplýtvejte penězi a časem na nekvalitních výzkumech - Jan Tuček vám poradí, jak poznat dobrý…
Nahlédněte s námi do zákulisí firem