1 499 Kč-34 %
990 Kč
Koupit

Copywriting pro e-shopy

Do kurzu vstoupilo již 11 studentů.

SLEVA 34 %
 1 499 Kč 
990 Kč
  • 30denní garance spokojenosti
  • Certifikát po absolvování kurzu
  • Neomezený přístup
  • Dvouletá praxe přímo v e-shopu + spolupráce na dalších projektech
  • Možnost e-mailové konzultace
  • Přehled o využití contentu na e-shopu
  • Základ pro další rozvoj obsahu
  • Tipy z praxe

Popis kurzu

Provozujete e-shop a rádi byste ho vylepšili? Chcete se pustit do obsahového marketingu, ale cítíte se v tvorbě textů a všem okolo nejistí? Právě pro vás jsem připravila tento kurz.

Naučíte se v něm, jak vytvořit kvalitní texty pro e-shop a kde všude je použít tak, abyste zvedli prodej a zároveň posílili svou značku. Zjistíte také, jak psát newslettery a jak na e-mailovou komunikaci se zákazníkem. Řeč bude o SEO, meta description a title, popiscích produktů, stránce O nás, tvorbě brandu a dalších oblastech. Povíme si o blogu i sociálních sítích a jejich využití pro e-shop.

Podělím se s vámi o tipy z praxe a řeknu vám o některých věcech, kterým je lépe se při tvorbě textů vyhnout.

Pokud jste se dosud tvorbou obsahu pro svůj e-shop příliš nezabývali, ale chcete to změnit, je tento kurz ten pravý pro vás. Zaměřila jsem se na úplné základy, které jsem se snažila podat co nejvíce srozumitelně a jednoduše. Kromě základů copywritingu si povíme i něco o principech chování uživatelů na webech obecně. Věřím, že pro vás bude kurz užitečný a motivuje vás do nové práce i do dalšího vzdělávání.

Co se v kurzu naučím?

  • Jednoduchou a srozumitelnou formou vás seznámím se základy práce s textem pro prostředí e-shopu.
  • Kde všude na e-shopu můžete s texty pracovat a jak
  • Jak kvalitní text vytvářet, na co v nich nezapomenout, na co se zaměřit
  • SEO, klíčová slova, meta description a title
  • Stránka O nás, brand
  • Newslettery, e-mailová komunikace
  • Sociální sítě (Facebook), eBooky
  • Principy chování návštěvníků na internetu obecně
  • Připravila jsem pro vás také několik konkrétních tipů z praxe

Pro koho je kurz určen?

  • Pro začínající e-shopaře, kteří se rozhodli svůj e-shop rozvíjet po obsahové stránce.
  • Pro ty e-shopaře, kteří chtějí mít kvalitnější e-shop s vlastními texty, které prodávají a zároveň pomáhají vytvářet skvělý brand.

Osnova kurzu

Fotogalerie kurzu

O lektorovi

Bc. Zuzana Zicháčková
Bc. Zuzana Zicháčková
Copywritingu se věnuje od roku 2015. Zná celé prostředí e-shopu; prošla si jím ze skladu až do kanceláře vedení. V obsahu vidí velký potenciál, který byste měli využít. Svými texty se podílela na velkých i menších projektech.

Doporučené kurzy

Na co si dát bacha při prodeji nemovitosti

Za pouhých 11 minut vás provedou zkušení…

Na co si dát bacha při prodeji nemovitosti

Za pouhých 11 minut vás provedou zkušení realitní makléři prodejem nemovitosti od A do Z. Přesně se…
Detail

Na co si dát bacha při prodeji nemovitosti

Za pouhých 11 minut vás provedou zkušení realitní makléři prodejem nemovitosti od A do Z. Přesně se…

Jak díky efektivnímu reputačnímu managementu zvýšit obrat a zisk

Budujte si dobré jméno na internetu. Vaše důvěryhodnost Vám přinese nečekané zisky a nové zákazníky…
Detail

Jak díky efektivnímu reputačnímu managementu zvýšit obrat a zisk

Budujte si dobré jméno na internetu. Vaše důvěryhodnost Vám přinese nečekané zisky a nové zákazníky…
Nahlédněte s námi do zákulisí firem