Ukázkový výživový plán na míru ZDARMA | VímVíc.cz

3 důvody, proč začít hubnout s jídelníčkem na míru

Ideální váha

Změnou stravovacích návyků se postupně dopracujete k ideální váze přirozeným a zdravým způsobem. Hubnout je třeba postupně a pozvolna (max. 1 kg týdně). Zapomeňte na JoJo efekt a soustřeďte se pouze na to, co jíte.

Jídelníček na míru

Vybrat si můžete ze 3 jídelníčků. Pokud celý den pouze sedíte, zvolte variantu 7500 kJ. Pakliže jste mírně aktivní, vyzkoušejte variantu 8800 kJ a pokud jste aktivním sportovcem, sáhněte po jídelníčku 10000 kJ.

Zdravý životní styl

Díky zdravému životnímu stylu můžete oddálit vznik aterosklerózy, diabetu 2. stupně, hypertenze, mnoha typů nádorového bujení, dny a samozřejmě obezity. Těmto chorobám lze vyváženou stravou předejít.

O autorovi jídelníčku

Patrik Pavel
Jmenuji se Patrik Pavel a jsem výživový specialista a fitness nadšenec s 4300 odcvičenými hodinami. Na základě vlastních dlouholetých zkušeností, studia a vědeckých poznatků jsem sestavil účinný program na získání plochého břicha. Nevěřím na zázračné pilulky a rychlé zhubnutí za týden, ale na selský rozum a vytrvalost.