Ze života řetězců

Zvyšování mezd v Tesco: Někdo si polepší až o 24 %

27. 06. 2018

Není to nic nového a mluví se o tom neustále. Firmy už neví, co nabídnout potenciálním zaměstnancům, aby je získaly. A nebo stávajícím, aby nepřešli ke konkurenci. První se zvýšením platů prodavačkám a pokladním přišel konkurenční diskont Lidl a Tescu nezbývalo než reagovat.

Přečíst článek

Plošné zvyšování platů v ČR: Firmám chybí kvalitní zaměstnanci

25. 06. 2018

Situace na trhu zaměstnání je pro mnoho zaměstnavatelů zoufalá. Chybí jim totiž kvalitní a spolehliví zaměstnanci. Firmy jsou tak nuceny nabízet i tisícové příspěvky, aby lidi nalákaly.

Přečíst článek

Firmy zahnané do kouta – Objevují se stále další benefity

13. 06. 2018

V současné době, kdy je minimální nezaměstnanost, si lidé mohou vybírat lepší práci. Nejvíce je poptávka po vyšších mzdách, lepších pracovních podmínkách a nejnovějším trendem jsou i firemní benefity. Společnosti si teď dávají více než jindy záležet, jaké výhody svým budoucím a současným zaměstnancům nabídnou.

Přečíst článek

Čeští zaměstnanci jdou spolu s německými řetězci za hranice Evropy

27. 05. 2018

Nejoblíbenější německé řetězce se rozhodly expandovat až do zámoří. Spolu s nimi půjde i část českých a slovenských zaměstnanců. Lidl začal s růstem již loni, a to rovnou ve Spojených státech, kde otevřel své první prodejny.

Přečíst článek

Vlastní značky řetězců: Vyplatí se?

21. 05. 2018

Většina velkých obchodních řetězců v České republice má svou vlastní značku u řady výrobků od sladkých tyčinek po kosmetiku a drogerii. V čem je vlastní značka výhodná pro zákazníky i obchodníky?

Přečíst článek

Řetězce budou muset poskytovat informace o vyhozených potravinách

21. 05. 2018

Plýtvání jídlem je stále více společensky reflektovaný fenomén. Nově na něj zareagoval i Evropský parlament, který v dodatku ke směrnici o odpadech schválil od roku 2020 pro státy Evropské unie povinnost sbírat data o vyhozených potravinách.

Přečíst článek

Kaufland zvyšuje mzdy: Kolik si zaměstnanci vydělají?

14. 05. 2018

Rekordně nízká nezaměstnanost se odráží ve zvyšování mezd a přidávání nejrůznějších benefitů. Také Kaufland hlásí zvýšený průměrný plat prodavačů.

Přečíst článek

AAA Auto a výhled na HR v roce 2018 – Důležitá je aktivita na sociálních sítích

14. 05. 2018

Zuzana Třebíčková, Digital HR Marketing Specialst společností AAA Auto, nám odpověděla na několik otázek zaměřených především na HR v roce 2018. My vám tak můžeme poskytnout pár zajímavých informací přímo z prostředí AAA Auto.

Přečíst článek

Kaufland a výhled na HR v roce 2018 – Zaměří se na studenty

14. 05. 2018

Informace pocházející ze samotného prostředí Kauflandu zaměřené především na HR v roce 2018 nám poskytla Viera Uríková, HR Manager, a Michaela Pudilová z oboru Recruiting a péče o zaměstnance.

Přečíst článek

Möbelix a výhled na HR v roce 2018 – Důležitou součástí je employer branding

13. 05. 2018

Jak vnímá HR pro rok 2018 expertka na personální rozvoj ve společnosti Möbelix Markéta Vaňková? Zjistili jsme mimo jiné její pohled na aktuální problematiku rekordně nízké nezaměstnanosti nebo názor na employer branding.

Přečíst článek