Ze života řetězců

Firmy zahnané do kouta – Objevují se stále další benefity

13. 06. 2018

V současné době, kdy je minimální nezaměstnanost, si lidé mohou vybírat lepší práci. Nejvíce je poptávka po vyšších mzdách, lepších pracovních podmínkách a nejnovějším trendem jsou i firemní benefity. Společnosti si teď dávají více než jindy záležet, jaké výhody svým budoucím a současným zaměstnancům nabídnou.

Přečíst článek

Čeští zaměstnanci jdou spolu s německými řetězci za hranice Evropy

27. 05. 2018

Nejoblíbenější německé řetězce se rozhodly expandovat až do zámoří. Spolu s nimi půjde i část českých a slovenských zaměstnanců. Lidl začal s růstem již loni, a to rovnou ve Spojených státech, kde otevřel své první prodejny.

Přečíst článek

Vlastní značky řetězců: Vyplatí se?

21. 05. 2018

Většina velkých obchodních řetězců v České republice má svou vlastní značku u řady výrobků od sladkých tyčinek po kosmetiku a drogerii. V čem je vlastní značka výhodná pro zákazníky i obchodníky?

Přečíst článek

Řetězce budou muset poskytovat informace o vyhozených potravinách

21. 05. 2018

Plýtvání jídlem je stále více společensky reflektovaný fenomén. Nově na něj zareagoval i Evropský parlament, který v dodatku ke směrnici o odpadech schválil od roku 2020 pro státy Evropské unie povinnost sbírat data o vyhozených potravinách.

Přečíst článek

Kaufland zvyšuje mzdy: Kolik si zaměstnanci vydělají?

14. 05. 2018

Rekordně nízká nezaměstnanost se odráží ve zvyšování mezd a přidávání nejrůznějších benefitů. Také Kaufland hlásí zvýšený průměrný plat prodavačů.

Přečíst článek