Ze života kanceláří

Nejlepší šéfové jsou ti, kteří vidí zaměstnance také jako člověka

Jak si jako manažer upevnit pozici ve svém týmu? Co vaši zaměstnanci nejvíce ocení a jak si je přiklonit na svou stranu? Není to tak složité, jak by se na první pohled mohlo zdát. Inspirujte se našimi tipy.

Přečíst článek

Jak zapadnout do kolektivu v práci?

Nastupujete do nové práce a přemýšlíte nad tím, jak na své budoucí kolegy zapůsobit co nejlépe? Zkuste první den implementovat několik jednoduchých triků.

Přečíst článek

Proč jsou sportovci těmi nejlepšími zaměstnanci?

Při výběru nových zaměstnanců se personalisté často zaměřují na reálné znalosti a zkušenosti uchazeče. Když se ale zaměří na "druhotné" schopnosti a potenciál kandidáta, mohou se dít velké věci. V čem jsou, zaměstnanci-sportovci, lepší?

Přečíst článek

Stres v práci aneb 8 tipů, jak se ho zbavit

Každý den zažíváme v práci velké množství pocitů. Řešíme několik úkolů naráz a k tomu býváme kolegy několikrát za hodinu od práce vyrušeni. Takové prostředí klidnou práci příliš neslibuje, ale přece. Jak se dá se stresem v práci bojovat?

Přečíst článek

Co je největším spouštěčem stresu v práci?

To, že cítíme stres v práci mohou ovlivňovat různé faktory. Pravdou ale je, že jedna věc nás trápí ze všech nejvíc. Jaká to je a jak se s ní vypořádat?

Přečíst článek